Retourneren en ruilen

Voldoet je bestelling niet aan je verwachtingen? Retourneren is bij ons geen probleem. Doe dit binnen 14 dagen. Sale artikelen mogen niet geretourneerd worden. 

Hoe kan ik retourneren? 

1. Aanmelden
Stuur vóór het retour sturen een e-mail naar info@zo-lev.nl en vermeld in de e-mail het volgende:
- Naam
- Ordernummer
- Product(en) die je wilt retourneren
- Reden van retour

Zodra wij je e-mail hebben ontvangen sturen wij een bevestiging per e-mail.

2. Inpakken
Nadat de bevestiging is ontvangen kunnen de ongebruikte artikelen worden opgestuurd. Pak je items in en vergeet niet om het oude verzendetiket te verwijderen.
Retouradres:

Zo Lev
Stegen 18
6191 TS Beek
Nederland

3. Versturen
Breng je pakket naar een postkantoor. De kosten voor het retourneren komen voor rekening van de klant. Je kiest zelf je verzendwijze en dus ook bijbehorende kosten. Let op! Bewaar je Track and trace code altijd goed. Wanneer een retourzending kwijtraakt met de post en niet getraceerd kan worden kunnen wij de bestelling niet crediteren.

4. Terugbetaling
Als wij de retourzending hebben ontvangen betalen wij binnen uiterlijk 14 dagen het betaalde bedrag terug, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. 

Retour voorwaarden:

Wij nemen alleen je retour in behandeling als je je retour correct hebt aangemeld bij ons. Producten dienen binnen 14 dagen na ontvangst bij ons retour zijn binnengekomen. Is dit niet het geval kunnen wij je retour helaas niet verwerken. 

Let op:
Producten dienen ongedragen/ongebruikt te worden geretourneerd.
Producten dienen in originele staat en/of verpakking (incl tags) te worden geretourneerd.
Producten met vlekken worden niet geaccepteerd als retour.
Vanwege hygiënische redenen is het niet mogelijk om speentjes en bijtringen/bijtspeelgoed te retourneren. 

Items die niet voldoen aan bovenstaande voorwaarden kunnen niet als retour worden genomen, er vind dan dus geen terugbetaling plaats. Indien het item gedragen is, of gebreken heeft opgelopen na ontvangst sturen we het item terug naar de klant.  Wij controleren iedere bestelling dubbel! Voor verzending en bij aankomst van een retour.

Indien je retour extra kosten met zich meebrengt zullen wij deze aan je doorbereken.

Welk bedrag krijg ik terug?

Je krijgt, wanneer de retour voldoet aan de retourvoorwaarden, de aankoopwaarde van het product geretourneerd. Heb jij recht gehad op gratis verzendkosten? Let wel, wanneer jij je producten retour stuurt en daarmee onder het bedrag komt waarvoor de gratis verzending geldt, dan zullen wij alsnog de verzendkosten in rekening moeten brengen. 

Ruilen

Het is helaas niet mogelijk om je item te ruilen voor een ander item. Natuurlijk is het wel mogelijk opnieuw een bestelling met het juiste producten te plaatsen.

Overig

We hopen van niet, maar het kan een keer voorkomen dat er een verkeerd item geleverd wordt. In dat geval vragen wij je contact op te nemen met klantenservice middels de mail: info@zo-lev.nl Wij proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Garantievoorwaarden en garantietermijn


Zo Lev hanteert een garantietermijn van 30 dagen na ontvangst van het item.

Er zijn echter een aantal uitzonderingen waarbij wij geen garantie kunnen geven namelijk,

  • Uitzonderlijke slijtage
  • Verkleuring
  • Water- val of stootslijtage
  • Beschadiging door nalatigheid
  • Het niet opvolgen van de wasvoorschriften.